၁။ စာမဖတ္တတ္ေသာသူသည္ မ်က္မျမင္ႏွင့္တူ၏။
၂။ စာဖတ္တတ္ပါလွ်က္ မဖတ္ေသာသူသည္ အသြားရွိပါလွ်က္ မခုတ္ဘဲထားေသာ ဓားႏွင့္တူ၏။
၃။ စာဖတ္ပါလွ်က္ မွတ္သားျခင္းမရွိသူသည္ ေရျပင္၌ေရးထားေသာ အရုပ္ႏွင့္တူ၏။
၄။ မွတသားပါလွ်က္ က်ဳိးေၾကာင္းမွန္မွား မစဥ္းစားေသာသူသည္ အစာအဟာရကို
ညက္ညက္ဝါးမစားဘဲ မ်ဳိခ်၍စားေသာသူႏွင့္တူ၏။
၅။ က်ဳိးေၾကာင္းမွန္မွား စဥ္းစားျပီး အမွန္ကိုသိပါလွ်က္ႏွင့္ လက္ခံက်င့္သံုးျခင္း
မရွိေသာသူသည္ ဟင္းလွ်ာ၏အရသာကို ျမည္းစမ္းၾကည့္ျပီးေကာင္းမွနးသိပါလွ်က္ႏွင့္
မစားသံုးေသာသူႏွင့္တူ၏။
(ဗုဒၶဓမၼေလာကစာေစာင္မွ)
* Read, Note and follow! *
1. One who does not know the three Rs is like a blind man.
2. One who knows how to read but who does not read is like
a sword blade that is never used.
3. One who reads but does not what he reads is like a picture written
on the water of a river.
4. One who notes what he reads irrespective of right or wrong,
is like a person who swallows his food down his throat without eating it properly.
5. One, who fails to follow in practice what he notes correct,
is like a person who does not eat the fod he has tasted as good.
(Buddha Dhamma Loka)
ဆရာေတာ္မ်ား၏ဂုဏ္ေက်းဇူးမ်ားအားေျခေတာ္ဦးခိုက္ ရွိခိုးကန္ေတာ့ပါ၏ဘုရား
ဆရာေလးႏွင့္ သုကုမာရ
လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ သုကုမာရဘာသာကို ဆရာေလးသီလရွင္ ဝတ္တဲ့ႏွစ္မွာ
စျပီးသင္ခဲ႔ရပါတယ္၊သီလရွင္ဝတ္စတုန္းကေတာ့ မေပွ်ာ္ရင္ ၁ႏွစ္ေတာ့ဝတ္မယ္၊
ေပွ်ာ္ရင္ေတာ့ ၃ ႏွစ္ဆိုျပီးေတာ့ေပါ့၊ သီလရွင္ဝတ္မယ္ေျပာေတာ့ အားလံုးကသေဘာ
မတူပါဘူး၊ အတိတ္ကေရစက္ေၾကာင့္လားေတာ့အသိဘူး၊ အခုသီလရွင္ဝါ- ၁၃-ဝါရွိသြား
ပါျပီ၊ သုကုမာရဘာသာက မူလတန္းတုန္းကသင္ခဲ႔ရတာပါ၊ အရမ္းစိတ္ဝင္စားတယ္၊
ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ ကဗ်ာေလးေတြလိုက်က္ျပီး မွတ္ရလို႔ပါ၊ စာျပန္ေတာ့မယ္ဆို
အလုအယက္ဘဲ ၊ဘယ္ေလာက္စိတ္ဝင္စားသလဲဆိုေတာ့ ၊ သီလရွင္ဘဝေလးျမဲသြား
တာလဲ သုကုမာေၾကာင့္လို႔ဘဲဆိုခ်င္ပါတယ္၊ အားလံုးလည္းသုကုမာရကို ဖတ္ျဖစ္ေအာင္
ဖတ္ေစခ်င္ပါတယ္။
댓글 없음:
댓글 쓰기